Wednesday, April 19, 2017

Hiii....dear my lovely friends and seniors....in USA, India, Netherland, China, Japan, Australia, Van Couver, German. London etc...
 


I don't know how to s
ay to you..
It's a miracle from Allah SWT to find and meet all of you ..
So much love and thank you for your belief, care and love me..
I am so proud of you.., your kindness, your belief, your understanding..
You are my sunshine..,Alhamdulillah..
Hope someday we will meet in the reality..Aamiin YRA

THANK   UUU  Trima kasiih yaa...atas kepercayaan.. rekan2/senior2 dari India, USA, China, Japan, Van Couver.., German, London dll.. pada saya.., InsyaAllah saya akan membahagiakan kalian dengan apa yang mampu saya lakukan.., mohon maaf bila sampai saat ini belum terealisir dengan baik apa yang seharusnya dapat saya perbuat atas kepercayaan/ undangan kalian semua..

Thank you very much for your belief
All of you are my sunshine..

Kalian bagaikan mentari yang membuat kehidupan saya menjadi cerah..
Bila tidak ada kalian, apalah jadinya saya..
Hanya Allah Yang Berkuasa atas semua ini..., Allah Paling tahu...dan semoga barokah
Allah Yang berikan saya semua ini melalui keberadaan kalian..

Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah

Thank you very much for your high understanding and your attention/your belief..

InsyaAllah will be better in the next time...Aamiin YRA

With so much love,

From me

Bismillah, Ramadan Kareem 2024, Hope Barokallohu. Aamiin YRA

Dokter Rosa Lelyana MSi Med SKed PhD Nutrition and Medicine Lecturer from Fakultas Kedokteran Universitas Diponegoro/Undip Semarang, Jawa T...